divendres, 28 de febrer de 2014

MOLTA DIVERSITAT



Una petita mostra de les feines que fan els nostres estimadíssims alumnes, petites, grosses, de fusta, de metall...tant se val!!!  S’atreveixen amb tot!!
Un “Infernillo” (pensem que es diu així), que abans era una cosa tota recremada i negra, es transforma en una peça extraordinària de llautó.
Un cosidor, d’aquells d’abans, dels que hi havia a totes les cases, pintat i decapat, i amb una aplicació, agafa un nou aire, actual i molt decoratiu.
Un lavabo amb la palangana i la seva gerra, degudament decorada. Una preciositat que tothom voldria posar a casa.
Enhorabona a tots per aquestes estupendes feines.



Una variada muestra de los trabajos de nuestros queridisimos alumnos, piezas grandes, pequeñas de madera, metal....ya veis que se atreven con todo!!!
Un infernillo que antes era requemado y ennegrecido, ahora luce extraordinariamente bien.
Un costurero de esos de antes que estaban en todas las casas, pintado y decapado con una aplicación, toma un nuevo aire, actual y decorativo.
Y un palanganero con la jarra debidamente decorada, una preciosidad que a todos nos gustaría tener en casa.
Enhorabuena a todos por estos trabajos tan estupendos!!


















































6 comentaris:

  1. Como se nota que a vuestros alumnos les gusta restaurar porque ver el antes de ese infiernillo y el después hace que uno se siente orgulloso del trabajo.
    El costurero es una divinidad, que preciosidad y cuantas cosas deben caber entre tanto departamento. Esas imágenes son preciosas, ¿son decoupage o transferencia?
    Por último el lavabo es precioso, no le falta detalle. Tiene su espejo, sitio para las cositas de aseo y debe ser bonito utilizarlo de verdad de vez en cuando. Uno se tiene que sentir como antiguamente hacían cuando había que asearse.
    Como profesoras debéis estar muy orgullosas por ver estos resultados y los alumnos estarán locos de contentos al ver el después de sus obras.
    Que paséis un buen fin de semana chicas.
    Un abrazo para las dos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que estamos muy contentas, por como trabajan y se esmeran, y por que ellos salen satisfechos con sus obras, y más teniendo en cuenta que la mayoria de objetos son de herencia familiar de cada uno de ellos.
      Un abrazo Beatriz!

      Elimina
  2. Com magrada ese costurero!!! I de veres que es el mareix infernillo??? Mare meua!!! Això ha sigut un treball durissim!!! Está lluent i tot!!! Felicitats a totes les alumnes!!!
    Bon cap de setmana!!!
    Xxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. El cosidor ha quedat preciós i el infernillo és el mateix!!!! els hi ha portat molta feina però el resultat els ha recompensat molt més.

      Petons i bon cap de setmana també Sofie

      Elimina
  3. Hem vist d'aquests cremadors,ha quedat mol net,el peu de ribella precios amb el pitxer.
    Ens ha encantat el costurers,diví.
    Una abraçada i bon cap de setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que te de bo el llautó és que és molt agraÏt i encara que dóni feina fer-lo lluir sol quedar molt bé.
      La ribella i el pitxer (gràcies noies per descobrir-nos aquestes dues paraules) també van donar molta feina, però ha quedat super bonic el conjunt.
      I el costurero moníssim amb el seu nou look.
      Gràcies per les vostres paraules i molts petons

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...