TRES EREN TRES



Entre els treballs dels nostres alumnes hi ha tres feines que ens han agradat molt pel gran canvi que han sofert.

Un d’ells és un escriptori que estava destrossat  en una gran part. S’hi van haver de fer peces noves, que es van envellir per que no destaquessin de les parts originals.



L’altre, una taula dels anys 80 probablement, que tenia un color verdós bastant antiquat, tot i que la forma estava molt bé. Van optar per pintar les potes en un blanc vell i desgastar-les, i el sobre es va fer en un acabat com de fusta rentada.

I l'últim, un antic i rústic banc de pi que estaba a punt d'anar a la foguera. Es va netejar, desinsectar, reparar i adaptar per anar colocat a sota de la pica del lavabo.



Felicitem a tots  per aquestes estupendes feines que han dut a terme.



Entre los trabajos de nuestros alumnos hay tres que nos han gustado mucho por el cambio que han dado.
Uno de ellos es un escritorio que estaba practicamente destrozado. Se tuvo que reemplazar ciertas partes por piezas nuevas que fueron debidamente envejecidas para que no destacasen del conjunto.

Otro trabajo, una mesa de los años 80 que  en cuanto a forma estaba muy bien, pero el color verdoso la desmejoraba totalmente.
Optaron por pintar las patas en un blanco envejecido decapado, y el sobre lo dejaron natural en un tono de madera lavada

Y por último un antiguo y rústico banco de madera de pino que estaba a punto de ser dado de baja. Se limpió, desinsectó, se reparararon zonas estropeadas y se adaptó para colocarlo debajo de la zona de lavabos de un baño.

Felicitamos a todos por estos estupendos trabajos.



































































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...