dimecres, 17 d’octubre de 2012

CANAPÉ



Un altre alumne va portar aquesta “monada” de canapè.
Llàstima que no tinc les fotos del abans, però us el podeu imaginar, una roba rància i passada de moda, el color de la fusta el típic marró sense cap gràcia, i..... voilà!
Quin canvi!! ha quedat una preciositat.
Me’l emportaria a casa meva!! :)


Otro alumno trajo una monada de canapé.
La lástima es que no tengo las fotos de antes de restaurarlo, pero os lo podéis imaginar...ropa ajada y rancia, pasada de moda, el color de la madera el típico marrón sin ninguna gracia, y.....voilà!!
Un cambio radical! una preciosidad. 
De verdad, yo me lo pondria en casa!! :)













4 comentaris:

  1. Precioso, una maravilla de canapé, yo lo ví antes de restaurarlo y es increible el trabajo realizado. Felicidades Esteve!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola.He caigut per aquí per lo de les macros de Nika.
      Aquest moble és una telefonera.Jo en vaig fer una entrada.Són difícils de veure.Aquesta us ha quedat preciosa.
      http://tapizame.blogspot.com.es/2013/03/la-telefonera.html
      salutacions

      Elimina
    2. Merci,
      Era d'un alumne, i crec que el va trobar al sud de França. Hi va fer una bona feina.
      Acabo de pasar pel teu blog i he vist l'entrada que em dius.
      Està molt bé la que ensenyes. També desconeixia que es deien així.

      Un saludo

      Esther

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...